25 mar. 2011

That Kris Goyri Orchid Dress...

Good morning everyone!! Today's post is to die for...
I had the opportunity to ask Kris Goyri about his design for the campaign of Palacio de Hierro, the famous gown every woman wanted, so yes this stunning gown is a Kris Goyri's master piece...for those who does not know, this designer is a very successful and creative Mexican age 25! 
The gown, was a release made exclusively for Palacio de Hierro Christmas campaign, inspired by the slogan "Feeling Backis a dress that comes alive with movement. The color palette goes from light pink, pearl white, champagne, and off-white. The idea was to create a sensational dress that inspires emotion, peace, hope and loveThe dress' petals are inspired based on an orchid, name given to the original dressIt is designed for a very sophisticated woman but free at all time, it is a woman who complements her beauty with this unique piece, made with 100% silk and Haute Couture finishes.

Traducción...
Buenos días a todos!! espero que estén muy bien, el post de hoy está para morirse!! 
Tuve la oportunidad de pedirle a Kris Goyri que nos platicará un poco de su diseño para la campaña del Palacio de Hierro, el tan mencionado vestido, pues sí este vestidazo es un Kris Goyri.... para los que no sepan este joven diseñador es un exitoso y creativo mexicano de solo 25 años! 
El vestido del Palacio fue una versión exclusiva realizada para la camapaña navideña del Palacio de Hierro, inspirado en el lema "volver a Sentir", es una vestido que cobra vida con el movimiento, la paleta de color va de rosa pálido, gris perla, champagne, y offwhite, la idea fue crear un vestido sensacional que inspire emoción, paz, ilusión y amor. Los pétalos del vestido están inspirados a partir de una orquídea, nombre que se le dio al vestido original. Está pensado para una mujer muy sofisticada pero libre a la vez, es una mujer que complementa su belleza con esta pieza única, hecha 100% en seda y en acabados de alta costura.